Grupa Kolastyna do marca promuje się poprzez BTL
10.01.2008, 08:28
Producent kosmetyków pielęgnacyjnych Grupa Kolastyna objęła patronat nad kampanią marketingu zintegrowanego organizowaną pod hasłem ”Rossignol Demo Tour”.
Akcja jest prowadzona w ośrodkach narciarskich w całej Europie. W Polsce organizowana jest m.in. w Zakopanem, Białce Tatrzańskiej, Szczawnicy, Wierchomli i Myślenicach. Na weekendy przy stokach budowane są miasteczka, w których można wypróbować sprzęt narciarski i snowboardowy marki Rossignol oraz przetestować kremy ochronne, a także wziąć udział w konkursie ”Zima z Kolastyną”. Partnerami polskiej edycji ”Rossignol Demo Tour” są Fiat Auto Poland, Nutella i Olympus, a patronem medialnym - RMF FM. Kreację i realizację akcji powierzono agencji Namaxa. Kampania potrwa do 2 marca.(DOK, 10.01.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










