Ad Fabrika otrzymała człon Draftfcb
W styczniu ma się zakończyć proces zmiany nazwy agencji reklamowej Ad Fabrika FCB na Draftfcb+Ad Fabrika.
Zmiana nazwy agencji rozpoczęła się pod koniec ub.r. Jest konsekwencją połączenia przez Interpublic Group w 2006 roku sieci agencji reklamowych FCB i firm marketing services Draft Worldwide. Większość oddziałów agencji na świecie zmieniła nazwy już w 2007 roku. Polska agencja jest jedną w dwóch (obok wiedeńskiego oddziału), której przy nazwie Draftfcb pozwolono zatrzymać nazwę lokalnej agencji: Ad Fabrika. – Bo marka Ad Fabrika jest bardzo silna na naszym rynku. Poza tym u nas nie było agencji Draft – tłumaczy Piotr Dominiewski, dyrektor zarządzający Draftfcb+Ad Fabrika. Docelowo jednak człon Ad Fabrika ma zniknąć. – Wraz ze zmianą nazwy przyjmiemy nową filozofię działania. Draft była siecią specjalizującą się w marketingu bezpośrednim. Dlatego będziemy rozszerzali nasze kompetencje w tym kierunku – zapowiada Dominiewski. Nie ma jednak w planach wydzielenia oddzielnej spółki odpowiedzialnej za BTL. – Większą uwagę zwrócimy na kompleksową współpracę wszystkich działów przy tworzeniu kampanii – tłumaczy.(MAZ, 10.01.2008)










