Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 04, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

LabCon – nowa agencja badawcza na rynku

Przy domu mediowym ValueMedia i agencji reklamowej HillBilly powstała agencja badawcza o nazwie LabCon.

LabCon działa jako niezależna firma i świadczy usługi także dla innych domów mediowych, agencji reklamowych oraz reklamodawców zainteresowanych jej ofertą. Specjalizuje się w badaniach reklamy i mediów. W swojej ofercie ma m.in. badanie zauważalności product placementu przez grupę docelową, badanie użyteczności serwisów internetowych, testy nowych konceptów i produktów. Kluczowe osoby w LabCon to: Piotr Szawiec – prezes zarządu, Michał Kawecki – dyrektor sprzedaży i marketingu, Krystian Krawczyk – dyrektor ds. badań i rozwoju rynku. Firma współpracuje ze specjalistami z zakresu reklamy, Internetu oraz naukowcami.

(MŁ, 04.01.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.