Jubileuszowy numer "National Geographic Polska" wsparty kampanią promocyjną
03.01.2008, 08:18
Styczniowe wydanie miesięcznika "National Geographic Polska" (G+J Polska) wesprze kampania promocyjna w mediach.
Obejmie ona radio (Radio PiN 102 FM), prasę (”Wprost”, ”Forum”, ”Przekrój”) oraz Internet (Onet.pl, Wirtualna Polska, Gazeta.pl, o2.pl, Interia.pl, Odyssei.pl). Za kreację odpowiada dział marketingu miesięcznika, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Kampanię przygotowano ze względu na jubileusz tytułu - numer styczniowy jest setnym wydaniem (pierwszy numer polskiej edycji magazynu ukazał się w październiku 1999 roku). Na łamach bieżącego wydania zainaugurowano cykl zatytułowany ”Śladami polskich podróżników”. Pierwszy materiał poświęcono Arkademu Fiedlerowi, nieżyjącemu już prozaikowi, reportażyście i podróżnikowi. Średnia sprzedaż ogółem ”NG” od stycznia do września 2007 roku wyniosła 63 656 egz. (dane ZKDP).(AW, 03.01.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










