Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 03, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jubileuszowy numer "National Geographic Polska" wsparty kampanią promocyjną

Styczniowe wydanie miesięcznika "National Geographic Polska" (G+J Polska) wesprze kampania promocyjna w mediach.

Obejmie ona radio (Radio PiN 102 FM), prasę (”Wprost”, ”Forum”, ”Przekrój”) oraz Internet (Onet.pl, Wirtualna Polska, Gazeta.pl, o2.pl, Interia.pl, Odyssei.pl). Za kreację odpowiada dział marketingu miesięcznika, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Kampanię przygotowano ze względu na jubileusz tytułu - numer styczniowy jest setnym wydaniem (pierwszy numer polskiej edycji magazynu ukazał się w październiku 1999 roku). Na łamach bieżącego wydania zainaugurowano cykl zatytułowany ”Śladami polskich podróżników”. Pierwszy materiał poświęcono Arkademu Fiedlerowi, nieżyjącemu już prozaikowi, reportażyście i podróżnikowi. Średnia sprzedaż ogółem ”NG” od stycznia do września 2007 roku wyniosła 63 656 egz. (dane ZKDP).

(AW, 03.01.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.