Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 28, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rusza nowa kampania Pepsi Max

Na początku stycznia rozpocznie się nowa kampania Pepsi Max (Pepsi Cola General Bottlers Poland), która będzie prowadzona pod hasłem "Maximum smaku bez cukru".
Kampania jest skierowana do mężczyzn w wieku 20–29 lat. Działania reklamowe zaplanowano w telewizji, Internecie, na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz poprzez ambient media.

20-sekundowy spot będzie można zobaczyć w Polsacie, TVN-ie, TV 4, MTV, Vivie, VH1, Polsacie Sport, 4fun.tv, w kanałach tematycznych i w kinach. W kampanii outdoorowej zaplanowanej na styczeń zostaną wykorzystane citylighty, backlighty i siatki w ośmiu miastach Polski. Kampania internetowa wesprze działania ambientowe prowadzone w pierwszym kwartale 2008 roku. Marka Pepsi Max będzie obecna m.in. w serwisach Onet.pl, Gazeta.pl, Gadu-Gadu, Interia, O2 i portalach lifestylowych dla mężczyzn. Dodatkową atrakcją dla konsumentów będzie Maxmisja - wydarzenie organizowane przez Onet.pl, którego głównym sponsorem jest Pepsi Max. Jest to konkurs, w którym można wygrać lot na pokładzie Boeinga 727-200. Maxmisja będzie szeroko komunikowana w Internecie (na początku stycznia wystartuje strona internetowa konkursu). W ramach kampanii podjęte zostaną także działania promocyjne oparte na ambient mediach (marketing szeptany, filmy wirusowe i samplingi). Odpowiada za nie agencja Brainshop U-boot. Kreację do kampanii telewizyjnej, outdoorowej i do materiałów POS przygotowała agencja BBDO. Twórcą kampanii internetowej jest agencja Digital One, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD, natomiast za działania PR - agencja Partner of Promotion.

(MŁ, 28.12.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.