Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 19, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

2 mln widzów sitcomu ”Halo Hans!” w Polsacie

Średnio 2 mln widzów przyciąga do Polsatu sitcom ”Halo Hans!” po trzech tygodniach emisji – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

Sitcom jest nadawany od 1 grudnia w soboty o 22.30 i daje Polsatowi 19,92 proc. średniego udziału w rynku – nieznacznie mniej niż osiąga emitujący w tym czasie pasmo filmowe TVP 2 (19,97 proc.). Natomiast TVN ma w tym paśmie 17,85 proc. udziału w rynku, a TVP 1 – 16,6 proc. ”Halo Hans!” ma 13 odcinków i został wyprodukowany przez Studio A (firmę kontroluje ATM Grupa SA).

(RUT, 19.12.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.