Wzrasta sprzedaż magazynów o zdrowiu
18.12.2007, 08:13
Wszystkie miesięczniki o zdrowiu w trzech kwartałach br. sprzedawały się lepiej niż w tym samym okresie 2006 roku. Pozycję lidera utrzymała "Vita" – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
”Vita” (Edipresse Polska SA) od stycznia do września br. ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie 86 617 egz. zyskała 17,3 proc. w porównaniu z tym okresem ub.r. Tytuł ten był liderem także po trzech pierwszych kwartałach 2006 roku. Na drugim miejscu pozostaje ”Samo Zdrowie” (Hachette Filipacchi Burda Polska) – 51 279 egz. (wzrost o 8,5 proc.). Na pozycję trzecią z czwartej awansowało ”Zdrowie” (Murator SA) – 45 306 egz. (wzrost o 13,17 proc.). Kolejne były: ”Super Linia” (Quadro Media) – 45 086 egz. (wzrost o 5,68 proc.) i ”Żyjmy dłużej” (Quadro Media) – 24 937 egz. (wzrost o 2,85 proc.). W samym wrześniu br. pisma o zdrowiu odnotowały sprzedaż ogółem: ”Vita” – 75 674 egz., ”Samo Zdrowie” – 72 234 egz., ”Super Linia” – 48 753 egz., ”Zdrowie” – 47 115 egz., ”Żyjmy dłużej” – 25 212 egz.(AW, 18.12.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










