"Rzeczpospolita" wspiera rodziny poległych żołnierzy
18.12.2007, 08:13
Dziennik "Rzeczpospolita" (Presspublica) wraz z Fundacją Świętego Mikołaja organizują akcję pomocy rodzinom żołnierzy zabitych i rannych w Afganistanie i Iraku.
Z każdego sprzedanego dziś egzemplarza ”Rzeczpospolitej” złotówka (cena gazety 3 zł) zostanie przekazana najbardziej potrzebującym rodzinom polskich żołnierzy. Akcję wspiera autopromocja w dzienniku i kampania reklamowa w radiu (Program I i III Polskiego Radia, RMF FM, RMF Classic, Tok FM) i telewizji (TVP 1, Polsat, TVN, TVN 24 i TVN CNBC Biznes). Media zaplanował dom mediowy MindShare Polska, a kreację przygotowała agencja BBDO Warszawa. Średnia sprzedaż ”Rzeczpospolitej” od stycznia do października br. wyniosła 145 029 egz. (ZKDP).(UŚ, 18.12.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










