"Jak oni śpiewają" Polsatu najbardziej dochodowym show jesieni
18.12.2007, 08:11
"Jak oni śpiewają" okazało się najbardziej dochodowym programem rozrywkowym jesiennych ramówek. Reklamowe przychody Polsatu przy jego emisji wyniosły 48 mln zł – wynika z danych AGB Nielsen Media Research (dane cennikowe bez uwzględnienia rabatów).
Nadawany od 8 września do 15 grudnia w soboty o 20 program rozrywkowy gromadził średnio 4,1 mln widzów. Z udziałem w rynku 28,24 proc. Polsat był w tym paśmie liderem. TVP 1 miał w tym czasie 24,7 proc. udziałów, TVN - 18,1 proc., a TVP 2 - 12,01 proc. Najwięcej osób przyciągnął odcinek finałowy ”Jak oni śpiewają”. Sukces Joanny Liszowskiej w ostatnią sobotę obejrzało 4,8 mln widzów (31,66 proc. udziału w rynku). Wpływy Polsatu z reklam i plansz sponsorskich przy emisji ”Jak oni śpiewają” przewyższyły przychody z innych programów rozrywkowych nadawanych tej jesieni. Z mającego średnio 5,3 mln widzów ”Tańca z gwiazdami” TVN uzyskał bowiem 38,2 mln zł, a wpływy Dwójki przy show ”Gwiazdy tańczą na lodzie” (4,5 mln widzów) wyniosły 20,5 mln zł. Wiosną, przy emisji pierwszej edycji ”Jak oni śpiewają”, Polsat uzyskał z reklam 32,5 mln zł (program miał wtedy 4,5 mln widzów).(RUT, 18.12.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










