Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 18, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Jak oni śpiewają" Polsatu najbardziej dochodowym show jesieni

"Jak oni śpiewają" okazało się najbardziej dochodowym programem rozrywkowym jesiennych ramówek. Reklamowe przychody Polsatu przy jego emisji wyniosły 48 mln zł – wynika z danych AGB Nielsen Media Research (dane cennikowe bez uwzględnienia rabatów).

Nadawany od 8 września do 15 grudnia w soboty o 20 program rozrywkowy gromadził średnio 4,1 mln widzów. Z udziałem w rynku 28,24 proc. Polsat był w tym paśmie liderem. TVP 1 miał w tym czasie 24,7 proc. udziałów, TVN - 18,1 proc., a TVP 2 - 12,01 proc. Najwięcej osób przyciągnął odcinek finałowy ”Jak oni śpiewają”. Sukces Joanny Liszowskiej w ostatnią sobotę obejrzało 4,8 mln widzów (31,66 proc. udziału w rynku). Wpływy Polsatu z reklam i plansz sponsorskich przy emisji ”Jak oni śpiewają” przewyższyły przychody z innych programów rozrywkowych nadawanych tej jesieni. Z mającego średnio 5,3 mln widzów ”Tańca z gwiazdami” TVN uzyskał bowiem 38,2 mln zł, a wpływy Dwójki przy show ”Gwiazdy tańczą na lodzie” (4,5 mln widzów) wyniosły 20,5 mln zł. Wiosną, przy emisji pierwszej edycji ”Jak oni śpiewają”, Polsat uzyskał z reklam 32,5 mln zł (program miał wtedy 4,5 mln widzów).

(RUT, 18.12.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.