Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 17, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zmiana profilu warszawskiej agencji Martis

Przejście Roberta Sieradzkiego, byłego współwłaściciela agencji reklamowej Ad Fabrika FCB, do agencji reklamowej Martis to zapowiedź zmiany profilu tej firmy.

Jak wyjaśnia Marta Radziwonik-Buławska, strategy & business development director, agencja Martis chce położyć większy nacisk na kreację i realizację kampanii ATL: – W tej chwili stanowią one 60 procent działalności firmy. 40 procent to kampanie marketingu zintegrowanego. Martis – który do tej pory pracował m.in. dla Colgate-Palmolive, Nokia, IBM, Microsoft, Gillette, Masterfoods, Renault i Wyborowa SA – chce powalczyć o nowe budżety. Agencja nie ujawnia, w których przetargach zamierza wziąć udział. Sieradzki jako dyrektor kreatywny koordynuje pracę sześcioosobowego zespołu. Do tej pory wraz z Andrzejem Maruszeczką był współwłaścicielem agencji reklamowej Ad Fabrika (później Ad Fabrika FCB). Odpowiadał za wprowadzenie i relaunch marek, takich jak: Idea, POP, Turek, Cukiernia Mistrza Jana, Herbapol, Garden, ”Przekrój”. Po odejściu z sieci w 2002 roku, także z Andrzejem Maruszeczką, realizował kampanie reklamowe (jako niezależny team kreatywny) m.in. dla magazynów ”Avanti”, ”Viva!”, ”Przekrój”. Był współwłaścicielem Centralnego Domu Qultury, a w 2006 roku – doradcą Wiktora Juszczenki.

(DOK, 17.12.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.