Zmiana profilu warszawskiej agencji Martis
17.12.2007, 08:33
Przejście Roberta Sieradzkiego, byłego współwłaściciela agencji reklamowej Ad Fabrika FCB, do agencji reklamowej Martis to zapowiedź zmiany profilu tej firmy.
Jak wyjaśnia Marta Radziwonik-Buławska, strategy & business development director, agencja Martis chce położyć większy nacisk na kreację i realizację kampanii ATL: – W tej chwili stanowią one 60 procent działalności firmy. 40 procent to kampanie marketingu zintegrowanego. Martis – który do tej pory pracował m.in. dla Colgate-Palmolive, Nokia, IBM, Microsoft, Gillette, Masterfoods, Renault i Wyborowa SA – chce powalczyć o nowe budżety. Agencja nie ujawnia, w których przetargach zamierza wziąć udział. Sieradzki jako dyrektor kreatywny koordynuje pracę sześcioosobowego zespołu. Do tej pory wraz z Andrzejem Maruszeczką był współwłaścicielem agencji reklamowej Ad Fabrika (później Ad Fabrika FCB). Odpowiadał za wprowadzenie i relaunch marek, takich jak: Idea, POP, Turek, Cukiernia Mistrza Jana, Herbapol, Garden, ”Przekrój”. Po odejściu z sieci w 2002 roku, także z Andrzejem Maruszeczką, realizował kampanie reklamowe (jako niezależny team kreatywny) m.in. dla magazynów ”Avanti”, ”Viva!”, ”Przekrój”. Był współwłaścicielem Centralnego Domu Qultury, a w 2006 roku – doradcą Wiktora Juszczenki.(DOK, 17.12.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










