Méribel Ad Festival: osiem Kryształów dla polskich kreacji
17.12.2007, 08:31
Prace polskich kreatywnych zdobyły osiem nagród w konkursie reklamowym agencji z Europy Środkowej, który odbywał się w ramach zakończonego wczoraj Méribel Ad Festival 2007.
Kryształ w kategorii reklamy prasowej otrzymała agencja JWT za kampanię ”W trosce o Bałtyk” zrealizowaną dla fundacji Nasza Ziemia. JWT nagrodzono też za kreacje ”Tarocistka” i ”Para” dla marki Converse. Ta sama kampania zwyciężyła w kategorii reklamy zewnętrznej. Dwa trofea Cyber Cristals otrzymała agencja Arc Warsaw za projekty: ”Before you enter, wear condoms” dla Krajowego Centrum ds. AIDS oraz ”One threat fits all” dla Levi’sa. W tej kategorii wyróżniono też warszawską agencję Leo Burnett za ”Kartkę świąteczną” dla Genetix. Kryształami nagrodzono też dwie polskie kreacje w kategorii film. Otrzymały je: Leo Burnett za spot ”Beddinge” będący częścią kampanii ”Lepsze życie zaczyna się w domu” dla Ikea oraz JWT za spot ”Ojciec” dla Polkomtelu. Zwycięzcami tegorocznego festiwalu w Méribel i zdobywcami nagród Grand Cristal Europe zostały ex aequo agencje Fallon London za spot ”Gorilla” dla Cadbury’s oraz Abot Meat Vickers BBDO za kampanię ”Can’t know everything” dla ”The Economist”.(LL, 17.12.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










