Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 17, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Méribel Ad Festival: osiem Kryształów dla polskich kreacji

Prace polskich kreatywnych zdobyły osiem nagród w konkursie reklamowym agencji z Europy Środkowej, który odbywał się w ramach zakończonego wczoraj Méribel Ad Festival 2007.

Kryształ w kategorii reklamy prasowej otrzymała agencja JWT za kampanię ”W trosce o Bałtyk” zrealizowaną dla fundacji Nasza Ziemia. JWT nagrodzono też za kreacje ”Tarocistka” i ”Para” dla marki Converse. Ta sama kampania zwyciężyła w kategorii reklamy zewnętrznej. Dwa trofea Cyber Cristals otrzymała agencja Arc Warsaw za projekty: ”Before you enter, wear condoms” dla Krajowego Centrum ds. AIDS oraz ”One threat fits all” dla Levi’sa. W tej kategorii wyróżniono też warszawską agencję Leo Burnett za ”Kartkę świąteczną” dla Genetix. Kryształami nagrodzono też dwie polskie kreacje w kategorii film. Otrzymały je: Leo Burnett za spot ”Beddinge” będący częścią kampanii ”Lepsze życie zaczyna się w domu” dla Ikea oraz JWT za spot ”Ojciec” dla Polkomtelu. Zwycięzcami tegorocznego festiwalu w Méribel i zdobywcami nagród Grand Cristal Europe zostały ex aequo agencje Fallon London za spot ”Gorilla” dla Cadbury’s oraz Abot Meat Vickers BBDO za kampanię ”Can’t know everything” dla ”The Economist”.

(LL, 17.12.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.