Dział: RADIO

Dodano: Grudzień 13, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wzrosły ceny reklam w sieci Radio Plus

Średnio o 24,8 proc. w dni powszednie i 117,1 proc. w weekendy wzrosły od grudnia ceny reklam w sieci Radio Plus (Ad.point).

W dni powszednie najdroższe są spoty w porannym paśmie, w godz. 9.30-10 - 833 zł za 30 sekund reklamy (wzrost o 28,2 proc.). O 75,8 proc. wzrosły ceny w godz. 6.30-7 i wynoszą teraz 703 zł. W weekendy najdroższe są spoty w godz. 9.30-10 – kosztują 786 zł (wzrost o 124,6 proc.). Sieć Plus zrzesza 12 stacji, program produkuje dla niej Ad.point, który od sierpnia należy do Eurozetu. Nowy właściciel zmienił playlistę, ramówkę i logo. Udział w rynku ogólnopolskim sieci wynosi 0,6 proc.

(KRZ, 13.12.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.