Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 13, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Świąteczna ”Viva!” z dziesięcioma okładkami

Nakład świątecznego dwutygodnika ”Viva!” (Edipresse Polska SA) podzielono na dziesięć równych części – każde 30 tys. egz. pisma ma inną okładkę.

Do sesji okładkowych zaproszono znane osoby związane z polskim show-biznesem, mediami i polityką. Wydanie z dziesięcioma okładkami ukazało się dzisiaj w nakładzie 300 tys. egz. Wspiera je promocja w telewizji (TVP, TVN, Polsat, TV 4, TVN Siedem, TVN Style, Discovery Channel, Viva Polska, MTV Polska, VH1 Polska), w punktach sprzedaży (Kolporter i HDS) oraz w radiu. Kreację spotu przygotowało studio Magdaleny Raczkowskiej, a zakupem mediów zajął się Optimedia Poland (ZenithOptimedia Group). Średnia sprzedaż ogółem ”Vivy!” od stycznia do września br. wyniosła 246 987 egz. (ZKDP).

(AW, 13.12.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.