Świąteczna ”Viva!” z dziesięcioma okładkami
13.12.2007, 08:21
Nakład świątecznego dwutygodnika ”Viva!” (Edipresse Polska SA) podzielono na dziesięć równych części – każde 30 tys. egz. pisma ma inną okładkę.
Do sesji okładkowych zaproszono znane osoby związane z polskim show-biznesem, mediami i polityką. Wydanie z dziesięcioma okładkami ukazało się dzisiaj w nakładzie 300 tys. egz. Wspiera je promocja w telewizji (TVP, TVN, Polsat, TV 4, TVN Siedem, TVN Style, Discovery Channel, Viva Polska, MTV Polska, VH1 Polska), w punktach sprzedaży (Kolporter i HDS) oraz w radiu. Kreację spotu przygotowało studio Magdaleny Raczkowskiej, a zakupem mediów zajął się Optimedia Poland (ZenithOptimedia Group). Średnia sprzedaż ogółem ”Vivy!” od stycznia do września br. wyniosła 246 987 egz. (ZKDP).(AW, 13.12.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










