"Machina Design" – nowy kwartalnik Media Point Group
Media Point Group, spółka wchodząca w skład Platformy Mediowej Point Group SA, wydała kwartalnik "Machina Design".
Pismo przedstawia trendy w polskiej i światowej sztuce użytkowej, sylwetki znanych designerów, architektów, projektantów mody, fotografików. Magazyn ma objętość 100 stron i format A4. Ukazał się w nakładzie 100 tys. egz., w cenie 10 zł. Jego redaktorem naczelnym jest Piotr Metz, jednocześnie naczelny ”Machiny” (ten sam wydawca). Wejście nowego tytułu na rynek wspiera kampania w radiu (Radio WAWa, sieć Radio Eska, Program III i programy radiowe ”Machina FM”: Antyradio 94 FM, Roxy FM), Internecie (Onet.pl , Wirtualnapolska.pl, Interia.pl, Korba.pl, Machina.net.pl, Gadu-Gadu, Gazeta.pl), punktach sprzedaży (sieci Empik, Relay, InMedio, Kolporter), w sieci kin Multikino (plakaty, spoty kinowe), a także na stojakach Point Press w wybranych miejscach Warszawy (centrach handlowych, kawiarniach, restauracjach, pubach). Kampanię przygotowało wydawnictwo.(AW, 13.12.2007)










