MindShare utworzył dział New Media
12.12.2007, 08:28
MindShare Interaction, dział domu mediowego MindShare Polska specjalizujący się w planowaniu kampanii w mediach cyfrowych, wydzielił w ramach swojej struktury dział New Media.
Działem kieruje new media manager Krzysztof Sobieszek. Jego zespół zajmuje się m.in. tworzeniem nowych rozwiązań w mediach cyfrowych i pozyskiwaniem nowego biznesu. Zmiana struktury MindShare Interaction jest powiązana z powołaniem dwa miesiące temu agencji interaktywnej Made in Mind, której MindShare jest udziałowcem. Sobieszek w przesłanej informacji prasowej wyjaśnia: ”Połączenie sił i wykorzystanie potencjału Made In Mind umożliwia nam wprowadzenie w życie inicjatyw, które do tej pory trudno było realizować (...) Działając jako fullserwisowa agencja interaktywna chcemy nie tylko eksplorować nowe obszary Internetu i nowych mediów, ale przede wszystkim pokazać, w jaki sposób innowacja może przekładać się na konkretne wyniki klientów”.(MŁ, 12.12.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










