Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 12, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MindShare utworzył dział New Media

MindShare Interaction, dział domu mediowego MindShare Polska specjalizujący się w planowaniu kampanii w mediach cyfrowych, wydzielił w ramach swojej struktury dział New Media.

Działem kieruje new media manager Krzysztof Sobieszek. Jego zespół zajmuje się m.in. tworzeniem nowych rozwiązań w mediach cyfrowych i pozyskiwaniem nowego biznesu. Zmiana struktury MindShare Interaction jest powiązana z powołaniem dwa miesiące temu agencji interaktywnej Made in Mind, której MindShare jest udziałowcem. Sobieszek w przesłanej informacji prasowej wyjaśnia: ”Połączenie sił i wykorzystanie potencjału Made In Mind umożliwia nam wprowadzenie w życie inicjatyw, które do tej pory trudno było realizować (...) Działając jako fullserwisowa agencja interaktywna chcemy nie tylko eksplorować nowe obszary Internetu i nowych mediów, ale przede wszystkim pokazać, w jaki sposób innowacja może przekładać się na konkretne wyniki klientów”.

(MŁ, 12.12.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.