Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 11, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Maksymalnie dziesięć agencji i sześć domów mediowych w przetargu Centernetu

Centernet SA, piąty operator komórkowy w Polsce, rozesłał briefy do agencji strategiczno-kreatywnych oraz domów mediowych.

Jak poinformowali nas przedstawiciele Centernetu, do pierwszego etapu przetargu zostało zaproszonych ”do dziesięciu agencji reklamowych oraz do sześciu domów mediowych”. Przedstawiciele operatora nie ujawniają nazw wybranych firm. Ten etap przetargu będzie polegał na przeglądzie możliwości agencji reklamowych i domów mediowych. Celem działań zleconych zwycięzcom przetargu będzie marketingowe wprowadzenie marki telefonii komórkowej na polski rynek. Centernet SA świadczenie usług telekomunikacyjnych (oraz dostępu do Internetu) rozpocznie w połowie 2008 roku. Firma chce pozyskać 2,5 mln klientów w ciągu pięciu lat. Na początku października br. Centernet wygrał przetarg Urzędu Komunikacji Elektronicznej na rezerwację częstotliwości telefonii komórkowej GSM 1800. Centernet SA w 100 proc. należy do funduszu NFI Midas.

(TW, 11.12.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.