Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 10, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

840 tys. zł z mikołajkowego bloku reklamowego w Polsacie

Emisja mikołajkowego bloku reklamowego w Polsacie przyniosła 840 tys. zł. Według danych AGB Nielsen Media Research obejrzało go 5,5 mln widzów.

Blok był emitowany 6 grudnia o 18.45 przed ”Wydarzeniami”. Dochód Fundacja Polsat przeznaczy na potrzeby chorych dzieci. Rok temu podczas tej akcji zebrano 530 tys. zł (blok miał wtedy 5,1 mln widzów). Trzy poprzednie edycje dały w sumie 1,7 mln zł.

(RUT, 10.12.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.