Wzrosną ceny reklam w "GW" i jej dodatkach
10.12.2007, 08:29
Agora SA podniesie ceny reklam w "Gazecie Wyborczej" i jej dodatkach – "Wysokich Obcasach", "Gazecie Sport" oraz "Co jest grane". Nowy cennik będzie obowiązywał od 2 stycznia przyszłego roku.
W wydaniu ogólnopolskim ”GW” wprowadzi podwyżkę oferty premium (strony 3, 5, 7 i 9) – średnio o 3,5 proc., a także oferty na stronach gospodarczych – średnio o 1,5 proc. Obecnie reklama na trzeciej stronie kosztuje netto od 96,6 do 165 tys. zł (w zależności od dnia tygodnia), cała piąta strona – od 90,3 tys. zł do 153,9 tys. zł, siódma – od 83,1 tys. zł do 141,6 tys. zł, a dziewiąta – od 77,1 tys. zł do 131,4 tys. zł. Natomiast za jednokolumnową kolorową reklamę na stronach gospodarczych trzeba zapłacić od 75,6 tys. zł do 122,4 tys. zł. Wzrosną także ceny w dodatkach ogólnopolskich ”GW” – w ”Wysokich Obcasach” będą one wyższe średnio o 3,9 proc. (obecnie najdroższa jest pierwsza rozkładówka – 87 tys. zł, a cała strona kosztuje 46 tys. zł). O kilka procent wzrosną ceny dla wybranych formatów reklamowych w ”Gazecie Sport” i ”Co jest grane”. Ceny reklam w ”Wysokich Obcasach” i ”Co jest grane” nie były zmieniane od dwóch lat, a w ”Gazecie Sport” – od pięciu lat.(AW, 10.12.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










