Franciszek Pieczka w kampanii społecznej Fundacji św. Mikołaja
06.12.2007, 08:37
”Grunt to rodzina” – pod takim hasłem rozpoczęła się kampania na rzecz rodzinnych domów dziecka Fundacji św. Mikołaja.
Celem jest zbiórka pieniędzy na fundusz edukacyjny dla dzieci, w tym prowadzenie szkoleń, seminariów i kursów dla opiekunów oraz organizację zajęć wyrównawczych i językowych dla wychowanków rodzinnych domów dziecka. Reklamy zamówiono na nośnikach reklamy zewnętrznej i w środkach transportu w największych miastach Polski. Film reklamowy, w którym głosu św. Mikołajowi użyczył Franciszek Pieczka, bezpłatnie wyemitują Canal+ i N oraz telewizje Puls i TV 4. Kampania prowadzona będzie także w radiu (Radio Zet), w prasie (”Claudia”, ”Dziennik Zachodni”, ”Gazeta Wyborcza”, ”Niedziela”, ”Metro”, ”Polityka”, ”Przyjaciółka”, ”Super Express”, ”Rzeczpospolita”, ”Wprost”, ”Zwierciadło”) i Internecie (Gazeta.pl). Uzupełnieniem będą materiały POS, w tym 2,7 tys. plakatów. Akcja ”Grunt to rodzina” współfinansowana jest ze środków Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej oraz Funduszu Inicjatyw Obywatelskich. Jej kreację przygotowali freelancerzy, a muzykę do filmu skomponował The Cracow Klezmer Band. Kampania potrwa miesiąc.(DOK, 06.12.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










