Powstaje nowy magazyn i portal internetowy dla golfistów
06.12.2007, 08:28
Pod koniec stycznia, najpóźniej na początku lutego, ruszy platforma multimedialna GolfMania, w której skład wejdą dwumiesięcznik i portal internetowy. Jest to projekt wydawniczy agencji Smart Marketing Solutions.
Magazyn i portal skierowane będą zarówno do zaawansowanych, jak i początkujących graczy w golfa. ”GolfMania” zostanie wydana we współpracy z brytyjską edycją magazynu ”Golf World” – jednym z największych pism golfowych na świecie. W 100-stronicowym piśmie znajdą się m.in. najświeższe informacje ze świata dotyczące tego sportu, wywiady z najlepszymi golfistami, testy najnowszego sprzętu, opisy pól golfowych i zapowiedzi turniejów. Magazyn można zaprenumerować lub kupić w wyselekcjonowanych punktach, np. w hotelach, portach lotniczych i pociągach. Pierwsze trzy numery zostaną rozesłane bezpłatnie, potem pismo ma kosztować 9,90 zł. Pierwszy numer ukaże się w nakładzie 6 tys. egz.(AW, 06.12.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










