Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 05, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mikołajkowy blok reklamowy w Polsacie dla chorych dzieci

Jutro o 18.45 przed ”Wydarzeniami” Polsat wyemituje specjalny blok reklamowy, z którego dochód przeznaczy jest dla chorych dzieci – o konkretnym przeznaczeniu zadecyduje Fundacja Polsat.

Kwota, jaką otrzymają dzieci, zależy od liczby widzów, którzy obejrzą blok reklamowy. Rok temu według danych AGB Nielsen Media Research było to 5,1 mln widzów. Podopieczni Fundacji Polsat otrzymali wtedy 530 tys. zł. Stacja organizuje akcję po raz czwarty. Dotychczasowe mikołajkowe bloki reklamowe przyniosły w sumie 1,7 mln zł.

(RUT, 05.12.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.