Pekao kampanią wizerunkową informuje o fuzji z BPH
04.12.2007, 08:30
W związku z powstaniem największego pod względem aktywów banku w Polsce - w wyniku przyłączenia większej części Banku BPH do Banku Pekao SA - wczoraj ruszyła kampania wizerunkowa Banku Pekao SA.
Jest to największe w historii tego banku przedsięwzięcie reklamowe wieńczące zakończenie procesu połączenia z Bankiem BPH. Miesięczna kampania reklamowa obejmuje najważniejsze stacje telewizyjne, outdoor wielkoformatowy w największych miastach Polski oraz prasę ogólnopolską i lokalną. W celu wsparcia działań dla 1059 oddziałów przygotowano materiały POS. Celem kampanii jest zakomunikowanie, że dzięki połączeniu klienci banku zyskają więcej możliwości, stąd hasło reklamowe ”Sięgaj po więcej”. Dlatego m.in. 30-sekundowa reklama telewizyjna – z muzyką Myslovitz, została wsparta 10-sekundowymi spotami informującymi o najważniejszych korzyściach: dużej sieci oddziałów, ponad 13 tysiącach bezpłatnych bankomatów w Europie, ubezpieczeniu assistance w ramach konta osobistego. Nad stworzeniem koncepcji kampanii oraz jej realizacją pracował zespół komunikacji banku pod kierownictwem Joanny Bartuszek i Grzegorza Szczepańskiego. Pomysły ATL i BTL ze strony Leo Burnett przygotował zespół kreatywny, w skład którego weszli m.in. Marcin Serafin, Maciej Porębski, Janusz Włodarski i Adam Ciepłowski. Media zaplanował i zakupił MediaCom Warszawa.(MŁ, 04.12.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










