"You can dance – Po prostu tańcz!" przyniósł TVN-owi 22,7 mln zł z reklam
04.12.2007, 08:27
Wpływy z emisji reklam przy programie rozrywkowym "You can dance – Po prostu tańcz!" w TVN-ie wyniosły 22,7 mln zł – wynika z danych AGB Nielsen Media Research (dane cennikowe bez uwzględnienia rabatów).
Program zadebiutował w tym sezonie. Był emitowany od 5 września do 2 grudnia w środy o 21.30 (finał nadano w niedzielę o 20). Program przyciągał średnio 3 mln widzów i miał 23,25 proc. średniego udziału w rynku, więcej niż osiągały w czasie jego nadawania stacje konkurencyjne (Polsat - 20,03 proc., TVP 1 - 17,40 proc., TVP 2 - 17,01 proc.). Największą widownię miał emitowany w paśmie po ”Tańcu z gwiazdami” odcinek finałowy ”You can dance”: sukces Macieja Florka obejrzało 4,4 mln osób (26,64 proc. udziału w rynku – TVN był w tym czasie liderem). Dla porównania przychody reklamowe przy szóstej edycji ”Tańca z gwiazdami” wyniosły 38,2 mln zł, a średnia widownia - 5,3 mln osób. W przyszłym roku TVN wyemituje drugą edycję ”You can dance”.(RUT, 04.12.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










