Polskie Radio reklamuje swój serwis Thenews.pl
03.12.2007, 08:28
Rozpoczęła się kampania reklamowa Thenews.pl, anglojęzycznego serwisu internetowego Polskiego Radia dla Zagranicy.
Kampania o charakterze wizerunkowym ma zwrócić uwagę osób anglojęzycznych na istnienie wortalu. Hasło ”Just news – no comment” ma, według Polskiego Radia, podkreślić wiarygodność portalu. Radio we własnym zakresie opracowało kreację i zaplanowało media. Kampania, która potrwa do 15 grudnia br., obejmie outdoor (citylighty w Warszawie i billboardy w stołecznym metrze) i prasę (”Polityka”, ”Rzeczpospolita”). Za przygotowanie wiadomości o Polsce w języku angielskim dla Thenews.pl odpowiedzialna jest redakcja angielska Polskiego Radia dla Zagranicy. Serwis prezentuje informacje z tematyki: polityka, biznes, stosunki międzynarodowe, kultura, sport.(KRZ, 03.12.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










