Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 29, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Koledzy i Mediaedge:cia zdobyli budżet marki odzieżowej House

Artman SA, właściciel marki odzieżowej House, rozstrzygnął przetarg na przygotowanie przyszłorocznej kampanii letniej kolekcji firmy.

Do współpracy zaprosił agencję Koledzy-Strategia-Kreacja i dom mediowy Mediaedge:cia. W przetargu startowały jeszcze agencje reklamowe McCann Erickson i JWT oraz domy mediowe Starcom MediaVest Group i EquinoxMedia.

(MŁ, 29.11.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.