Siedem polskich prac na shortliście Eurobest 2007
28.11.2007, 15:25
Spośród 5333 zgłoszeń do tegorocznego europejskiego konkursu reklamowego Eurobest 2007, jury wybrało 1059 prac, które trafiły na krótką listę. Siedem z nich to kreacje polskich agencji.
Na shortliście konkursu znalazły się trzy prace warszawskiej agencji Saatchi & Saatchi, dwie Leo Burnett oraz po jednej zgłoszonej przez DDB i Arc Warsaw. W na krótka listę kategorii TV/cimena trafiły spoty „Kamery” i „Fresk” zrealizowane dla Pekao S.A. (Leo Burnett) oraz „Bezdomny” (DBB Warszawa) dla Caritas. Na shortliście kategorii outdoor umieszczono projekt „Reinkarnacja” dla Greenpeace Polska (Saatchi & Saatchi). Wśród reklam radiowych do finałowej rozgrywki zakwalifikowano „Marsz żałobny Chopina” dla Stołecznej Estrady i „Hymn Sudanu” dla Amnesty international (Saatchi & Saatchi). Projekt „Before you enter (wear condoms)” zrealizowany przez Arc Warsaw dla Krajowego Centrum ds. AIDS znalazł się wśród finalistów kategorii interactive. Aż 331 prac umieszczonych na shortlistach tegorocznego konkursu pochodzi z Niemiec. Na kolejnych miejscach w klasyfikacji międzynapadowej znalazły się: Francja (127), Wielka Brytania (102) i Szwecja (100). Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 30 listopada.(LL)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










