Dział: PRASA

Dodano: Listopad 27, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Biuro obsługi klienta w G+J Polska pod zwierzchnictwem dyrektora dystrybucji

Kilkuosobowy dział marketingu bezpośredniego w G+J Polska zmienił nazwę na biuro obsługi klienta.

Obecnie kieruje nim Michał Sykłowski, dyrektor dystrybucji wydawnictwa (dotychczas dział ten był w pionie wydawniczym pism popularnonaukowych). Jak tłumaczy Magdalena Bulera, PR manager G+J Polska, zmiana jest związana z procesem porządkowania struktury marketingowej w wydawnictwie i jej centralizacją. Biuro obsługi klienta zajmuje się prowadzeniem prenumeraty wszystkich czasopism G+J Polska oraz sprzedażą książek i innych wydawnictw G+J, w tym filmów DVD.

(AW, 27.11.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.