Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 27, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Szósta edycja "Tańca z gwiazdami" odnotowała 38,2 mln zł wpływów z reklam

Wpływy z emisji reklam przy szóstej edycji programu rozrywkowego "Taniec z gwiazdami" w TVN-ie wyniosły 38,2 mln zł. To o 57 proc. więcej, niż stacja uzyskała przy piątej edycji programu.

Nadawana od 9 września do 25 listopada szósta edycja ”Tańca z gwiazdami” miała średnio 5,3 mln widzów. Z udziałem w rynku 31,88 proc. TVN był w tym paśmie (niedziela o 20) liderem, wyprzedzając Polsat – 21,94 proc., TVP 1 – 17,11 proc. i TVP 2 – 12,52 proc. Niedzielny finał (zwyciężyła para Anna Guzik i Łukasz Czarnecki) obejrzało zaś 6,6 mln widzów (38,37 proc. udziału w rynku). Szósta edycja programu była trzecią pod względem wielkości widowni, plasując się za najlepszymi, trzecią i czwartą, emitowanymi rok temu. Piąta edycja ”Tańca” (wiosna br.) miała bowiem 4,9 mln widzów (przy 28,27 proc. udziału w rynku), czwarta (jesień 2006 roku) – 6,4 mln (38,73 proc.), trzecia (wiosna 2006 roku) – 6,7 mln (38,61 proc.), druga (jesień 2005 roku) – 5 mln (30,19 proc.), a pierwsza (wiosna 2005 roku) – 3,4 mln (24,06 proc.). Stacja nie zaprzecza, że będzie kontynuować program, choć szóstą edycję ”Tańca” zapowiadano jako ostatnią. Najprawdopodobniej jednak kolejna nie ukaże się wiosną lecz jesienią przyszłego roku. Dane: AGB Nielsen Media Research.

(RUT, 27.11.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.