Grupa Żywiec: zmiany w dziale marketingu
26.11.2007, 08:42
Grupa Żywiec SA przebudowała dział marketingu. Ma to poprawić efektywność działań dla poszczególnych marek piw i współpracę między pozostałymi działami firmy.
Podstawową zmianą jest przesunięcie trade marketingu (wsparcie w miejscu sprzedaży) do działu sprzedaży i dystrybucji. Szefową trade marketingu została Ewa Mendelewska, która do tej pory była marketing managerem marki Warka. Zastąpiła ją Joanna Nowakowska, która awansowała na senior brand managera i nadzoruje zespół Warki. Nowym stanowiskiem w dziale marketingu jest zastępca dyrektora marketingu ds. operacyjnych. Został nim Remigiusz Rawa (dotychczas odpowiedzialny za markę Żywiec). Obecnie będzie odpowiedzialny za koordynowanie planowania i zakupu mediów, sponsoring oraz współpracę z innymi działami. Poza tym w dziale marketingu powstał zespół zajmujący się markami premium (Żywiec i Heineken). Stanowisko marketing managera tego zespołu nie jest jeszcze obsadzone. Natomiast Bartłomiej Dyliński, który dotychczas był brand managerem, awansował na senior brand managera Żywca, a Grzegorz Lewandowski, do tej pory także brand manager, na senior brand managera Heinekena. Drugim nowym zespołem w marketingu Grupy Żywiec jest team marek specjalnych (m.in. Porter, Palmers, Kaper, Desperados), którym pokieruje Anna Bizoń, marketing manager specialities. Utworzono ponadto zespół marek regionalnych. Jego marketing managerem został Tomasz Muczyń (dotychczas zajmował się eventami i piwem Królewskie), odpowiedzialny za wszystkie marki regionalne.(MAZ, 26.11.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










