Nowy pakiet reklamowy dzienników Axel Springer Polska
26.11.2007, 08:34
Axel Springer Polska na początku grudnia wprowadza nową ofertę reklamową w dziennikach: ”Fakt”, ”Dziennik” i ”Przegląd Sportowy”.
Reklama (w tym samym formacie i z takim samym layoutem) kupiona jednocześnie w dwóch z tych tytułów jest tańsza o 10 proc., a w trzech o 15 proc. Jeżeli reklama zostanie opublikowana w tym samym tygodniu w dwóch tytułach, rabat wyniesie 5 proc., a jeżeli w trzech - 7 proc. Jacek Makowski, dyrektor biura reklamy prasy codziennej, wyjaśnia, że nowa oferta pakietowa jest pierwszym krokiem do wprowadzenia oferty crossmediowej planowanej na 2008 rok. Wydawnictwo podkreśla, że nowa propozycja reklamowa jest konsekwencją przejęcia ”Przeglądu Sportowego” (od 1 listopada własność Springera) i ma uatrakcyjnić ofertę sprzedażową nowej gazety codziennej w portfolio koncernu. W trzecim kwartale br. średnia sprzedaż ”Dziennika” wyniosła 167 564 egz., ”Faktu” 682 721 egz., a ”Przeglądu Sportowego” (wówczas własność Marquard Media Polska) 76 601 egz. (dane ZKDP).(ŁUSZ, UŚ, 26.11.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










