Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 22, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Budżet Škoda Auto Polska dla Peppermint

Agencja marketing services Peppermint wygrała przetarg dla marki Škoda (Škoda Auto Polska).

Peppermint odpowiada za projekt, który ma zbudować wizerunek Škody jako marki rodzinnej i kojarzonej przede wszystkim z komfortem podróżowania. Agencja przygotuje m.in. kreację i realizację programu telewizyjnego, którego głównym sponsorem będzie Škoda Auto Polska. Peppermint odpowiada także za opracowanie strategii komunikacji 360 stopni. W przetargu startowało kilka agencji, ich liczby i nazw nie ujawniono. Peppermint współpracuje ze Škoda Auto Polska od 2003 roku. Agencja realizuje np. program Szkoła Auto – Szkoła Bezpiecznej Jazdy. Przygotowała strategię komunikacji i prowadzi działania ATL, BTL i PR.

(DOK, 22.11.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.