Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 21, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spotkanie założycielskie Stowarzyszenia Małych Agencji Reklamowych

30 listopada odbędzie się spotkanie założycielskie Stowarzyszenia Małych Agencji Reklamowych.

Do formalnego ukonstytuowania się stowarzyszenia konieczna jest obecność na spotkaniu co najmniej 15 członków. 30 listopada mają zostać wybrane władze i przyjęty statut SMAR-u. Stowarzyszenie, które będzie zrzeszać małe i niezależne firmy reklamowe, ma pomóc w ich wypromowaniu. Stowarzyszenie ma być platformą do wymiany informacji między agencjami i pomagać w docieraniu do środków unijnych. Planowane jest uruchomienie Festiwalu Przedsiębiorczości Reklamowej SMAR, w którym firmy nagradzane byłyby za działalność biznesową, np. za nowe inicjatywy reklamowe, nowe technologie pracy czy nowe pomysły dotyczące sprzedaży. Proponowana pełna nazwa organizacji to Stowarzyszenie Ludzi Reklamy SMAR. Na stronie internetowej SMAR-u (smar.org.pl) w rubryce członkowie wpisało się ok. 30 firm reklamowych.

(MAZ, 21.11.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.