Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 21, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Projekt Double Brand wypromuje Poznań

Agencja reklamowa Double Brand wygrała konkurs Urzędu Miasta Poznania.

Przygotowała zwycięskie logo międzynarodowej XIV Sesji Konferencji Stron Ramowej Konwencji Narodów Zjednoczonych, która w grudniu przyszłego roku ma być zorganizowana w Poznaniu. Projekt pod hasłem: ”Poznań 2008. Rok Klimatu i Środowiska” przedstawia drzewo – symbol natury i ochrony środowiska – w które wpisano liczbę 2008. Logo wykorzystywane będzie na materiałach promocyjnych rozpowszechnianych w kraju i za granicą. Praca Double Brand pokonała w konkursie 22 inne projekty.

(DOK, 21.11.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.