Wręczono Złote Spinacze za najlepsze projekty public relations
21.11.2007, 08:35
Wczoraj w Warszawie wręczono Złote Spinacze 2007 – nagrody Związku Firm Public Relations. Dwie statuetki zdobyła agencja Partner of Promotion.
W kategorii PR korporacyjny przyznano dwa Złote Spinacze: otrzymała je agencja Partner of Promotion za projekt ”Gadu-Gadu: więcej niż komunikator” oraz agencja Genesis PR za wprowadzenie na rynek marki InPost, pierwszego niezależnego operatora pocztowego. W kategorii PR produktu nagrodzono agencję Euro RSCG Sensors i Kompanię Piwowarską SA za premierę Peroni Nastro Azzuro. W kategorii kampania edukacyjna została nagrodzona kampania ”Szkoła bez przemocy – program społeczny dzienników regionalnych i Fundacji Grupy TP”, przygotowana przez firmę Profile dla Grupy Wydawniczej Polskapresse, Mediów Regionalnych i Fundacji Grupy TP. W kategorii komunikacja antykryzysowa i komunikacja kryzysowa wygrała agencja Partner of Promotion, która przygotowała komunikację sytuacji kryzysowej stacji dializ w Ostrowie Wlkp. W kategorii public affairs & lobbing wygrała Telma Group Communiactions za akcję ”Oswajanie historii – Muzeum Fabryki w łódzkiej Manufakturze”. Za najlepszą kampanię społeczną uznano kampanię ”Nie zabieraj swoich narządów do nieba – one potrzebne są tu na ziemi” Kliniki Chirurgii Serca, Naczyń i Transplantologii Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego. W komunikacji wewnętrznej najlepsza okazała się agencja Martis Consulting, która przygotowała komunikację pracownikom nowej strategii firmy Lotos. Za najlepszy event uznano ”F1 Roadshow” Renault Polska, a w kategorii corporate social responsibility wygrała inicjatywa społeczna ”Warto być za!” Kompanii Piwowarskiej. Do tegorocznej edycji konkursu zostały zgłoszone 73 projekty.(PS, 21.11.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










