Dział: RADIO

Dodano: Listopad 21, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radio RSC – zmiany wizerunku i formatu

Skierniewickie Radio RSC z okazji 10. urodzin zmienia format muzyczny, wprowadza nowe dżingle i logo.

Stacja korzysta z nowej bazy muzycznej – w ciągu dnia rozgłośnia gra największe przeboje ostatnich lat (hot AC), wieczorami kieruje swój program do młodzieży i nadaje utwory w formacie CHR. Zmieniona oprawa dźwiękowa powstała przy współpracy ze studiem Multifonika.Net. Nowe logo Radia RSC utrzymane jest w dotychczasowej kolorystyce – granatowo-żółto-białej (oficjalne barwy miasta Skierniewice).

(KRZ, 21.11.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: RADIO

Dodano: Listopad 22, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Szymon Sławiński dyrektorem Radia Bis

Zarząd Polskiego Radia powołał na stanowisko dyrektora i redaktora naczelnego Radia Bis Szymona Sławińskiego, dotychczasowego zastępcę dyrektora Programu III. Szykowane są poważne zmiany programowe.

- W tej chwili w Radiu Bis nic się nie zmieni, ale przygotowujemy nowy, duży projekt – mówi jedynie Sławiński. Krzysztof Czabański, prezes Polskiego Radia, wyjaśnia, że trwają prace nad nowym kształtem rozgłośni. – Rozważana jest zmiana nazwy tej stacji, ale zachowa ona charakter młodzieżowy – zapewnia Czabański. Pytany, czy Radio Bis zostanie przekształcone w Info-Radio, zaprzecza (wcześniej była rozważana taka koncepcja). Sławiński zanim został zastępcą Krzysztofa Skowrońskiego w Trójce, pracował przy jego programach w Telewizji Polskiej, Polsacie i TV Puls, był jego asystentem w Radiu Zet. Stanowisko szefa Radia Bis było nieobsadzone od maja br., kiedy ówczesny dyrektor tej anteny Jacek Sobala został dyrektorem Programu I. Ostatnio p.o. dyrektorem była Bożena Sarnowska, wicedyrektor rozgłośni (pozostała na tym stanowisku). Nowym zastępcą dyrektora Trójki został Jacek Pawłowski, dotychczasowy sekretarz programowy anteny. Udział w rynku ogólnopolskim Radia Bis wynosi 0,3 proc. (VIII – X 2007, Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC).

(KRZ, 22.11.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo