Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 20, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

AMS będzie operatorem powierzchni reklamowej w wagonach metra

Firma reklamy zewnętrznej AMS SA wygrała przetarg na obsługę powierzchni reklamowej w wagonach metra (Metro Warszawskie SA).

Przetarg dotyczył obsługi kilku rodzajów powierzchni reklamowych: tablic reklamowych znajdujących się nad siedzeniami pasażerów, reklam umieszczonych na podłogach i szybach wagonów. Nowością będzie system monitorów LCD, które będą zainstalowane w wagonach do połowy 2008 roku. W każdym wagonie mają pojawić się co najmniej cztery takie monitory. Umowa między firmami zostanie podpisana w listopadzie i będzie obowiązywać przez trzy lata. Od 2004 roku operatorem powierzchni reklamowej w wagonach metra była firma Metromedia, która jako jedyna rywalizowała z AMS-em w tym przetargu. Operatorem powierzchni reklamowej na stacjach i obiektach metra jest od maja br. firma Max i Plak, należąca do Grupy Ströer.

(TW, 20.11.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.