AMS będzie operatorem powierzchni reklamowej w wagonach metra
20.11.2007, 08:35
Firma reklamy zewnętrznej AMS SA wygrała przetarg na obsługę powierzchni reklamowej w wagonach metra (Metro Warszawskie SA).
Przetarg dotyczył obsługi kilku rodzajów powierzchni reklamowych: tablic reklamowych znajdujących się nad siedzeniami pasażerów, reklam umieszczonych na podłogach i szybach wagonów. Nowością będzie system monitorów LCD, które będą zainstalowane w wagonach do połowy 2008 roku. W każdym wagonie mają pojawić się co najmniej cztery takie monitory. Umowa między firmami zostanie podpisana w listopadzie i będzie obowiązywać przez trzy lata. Od 2004 roku operatorem powierzchni reklamowej w wagonach metra była firma Metromedia, która jako jedyna rywalizowała z AMS-em w tym przetargu. Operatorem powierzchni reklamowej na stacjach i obiektach metra jest od maja br. firma Max i Plak, należąca do Grupy Ströer.(TW, 20.11.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










