Radio Plus ma logo w cieplejszych kolorach
20.11.2007, 08:28
Radio Plus (Ad.point) zmodyfikowało logo. Nowy znak ma podobne liternictwo, ale inną, czerwono-pomarańczową kolorystykę (dotąd była niebieska).
Cieplejsza kolorystyka ma podkreślać rodzinny charakter marki Radia Plus. W nowym logo nieznacznie zmieniły się też czcionki, jednak zachowano wpisany w literę ”p” znak krzyża oraz nawiązanie do płomienia Ducha Świętego w górnej części tej litery. Logo występuje w wersji ogólnej dla całej sieci oraz z częstotliwością w wersji dedykowanej poszczególnym stacjom. Nowy znak graficzny jest kolejnym, po zmianach programowo-muzycznych, elementem budującym wizerunek sieci zgodnie z wprowadzonym niedawno linerem ”Przeboje w dobrym nastroju”. Sieć Radia Plus zrzesza obecnie 12 stacji lokalnych. Udział w rynku ogólnopolskim wynosi 0,7 proc. (VIII – X 2007, Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC).(KRZ, 20.11.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










