Dział: RADIO

Dodano: Listopad 20, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radio Plus ma logo w cieplejszych kolorach

Radio Plus (Ad.point) zmodyfikowało logo. Nowy znak ma podobne liternictwo, ale inną, czerwono-pomarańczową kolorystykę (dotąd była niebieska).

Cieplejsza kolorystyka ma podkreślać rodzinny charakter marki Radia Plus. W nowym logo nieznacznie zmieniły się też czcionki, jednak zachowano wpisany w literę ”p” znak krzyża oraz nawiązanie do płomienia Ducha Świętego w górnej części tej litery. Logo występuje w wersji ogólnej dla całej sieci oraz z częstotliwością w wersji dedykowanej poszczególnym stacjom. Nowy znak graficzny jest kolejnym, po zmianach programowo-muzycznych, elementem budującym wizerunek sieci zgodnie z wprowadzonym niedawno linerem ”Przeboje w dobrym nastroju”. Sieć Radia Plus zrzesza obecnie 12 stacji lokalnych. Udział w rynku ogólnopolskim wynosi 0,7 proc. (VIII – X 2007, Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC).

(KRZ, 20.11.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.