Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 19, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ogólnopolska kampania Peugeota 308

”Z natury efektywny” – pod takim hasłem trwa kampania ATL i BTL marki Peugeot (Peugeot Polska). Celem działań jest wypromowanie modelu Peugeot 308.

Reklamy zamówiono na nośnikach reklamy zewnętrznej w całej Polsce, Internecie i prasie, radiu oraz telewizji. Uzupełnieniem są materiały POS i konkurs, w którym główna nagroda to Peugeot 308. Akcję przygotowały agencje Euro RSCG Warsaw i Euro RSCG 4D. Planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu Initiative Warszawa (TV, prasa, radio, reklama zewnętrzna) i Media Contacts (Internet). Kampania potrwa do końca miesiąca.

(DOK, 19.11.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.