Dział: PRASA

Dodano: Listopad 19, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agora współpracuje z Mediami Regionalnymi przy sprzedaży reklam

Dziś na rynku debiutuje Pakiet Gigant obejmujący powierzchnie reklamowe w "Gazecie Wyborczej" i "Metrze" (oba tytuły Agora SA) i w dziennikach regionalnych należących do Mediów Regionalnych oraz w tytułach spółek Express Media i Edytor.

Nowy pakiet łączy możliwość kupna reklamy w tytułach należących do Mediów Regionalnych: ”Głosie Dzienniku Pomorza”, ”Gazecie Pomorskiej”, ”Gazecie Współczesnej”, ”Kurierze Porannym”, ”Dzienniku Wschodnim”, ”Echu Dnia”, ”Nowinach”, ”Nowej Trybunie Opolskiej”, ”Gazecie Lubuskiej”, ”Expressie Bydgoskim” (Express Media) i ”Nowościach” (Express Media) i ”Gazecie Olsztyńskiej” (Edytor) oraz w należących do Agory SA ”Gazecie Wyborczej” i ”Metrze”. Andrzej Pestkowski, wiceprezes zarządu Mediów Regionalnych, w przesłanym przez Agorę komunikacie zaznacza: ”Taki rodzaj współpracy między wydawcami to nowość na polskim rynku dzienników. Wierzymy, że bogata oferta oparta na 12 tytułach regionalnych poszerzona o możliwości reklamowe w dwóch ogólnopolskich dziennikach z czołówki czytelniczej spotka się z bardzo dobrym przyjęciem klientów”. Marek Tretyn, dyrektor ds. sprzedaży reklam i ogłoszeń ”Gazety Wyborczej”, dodaje: ”Pakiet Gigant pozwoli naszym klientom dotrzeć z przekazem do bardzo szerokiej i różnorodnej grupy odbiorców: czytelników prasy opiniotwórczej zainteresowanych tematyką krajową, jeszcze szerszej rzeszy czytelników prasy regionalnej oraz młodych mieszkańców miast sięgających najchętniej po prasę bezpłatną”. Fundusz inwestycyjny Mecom, właściciel Mediów Regionalnych, jeszcze niedawno chciał odkupić od Grupy Wydawniczej Polskapresse udziały w Domu Prasy Regionalnej Mediatak (Polskapresse jest większościowym udziałowcem), jednak bez sukcesu. W efekcie Media Regionalne otworzyły właśnie własne biuro reklamy, którego dyrektorem została Anna Żydowicz, dotychczas dyrektor działu obsługi agencji reklamowych w Mediataku. ”Decyzja o powołaniu nowego działu wynika z kończącej się współpracy z Polskapresse w ramach Mediatak” – nie ukrywa Andrzej Pestkowski.

(MŁ, 19.11.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.