Saturn nawiązuje do dotychczasowych działań
Pod hasłem ”Pokochaj technologię i bądź sknerą” ruszyła kampania reklamowa sieci Saturn (Media Saturn Holding Polska).
Kampania nawiązuje do dotychczasowych działań reklamowych (poprzedni slogan to ”Żer dla skner”) i ma na celu wzmocnienie wizerunku marki w miastach, w których działają markety Saturn (Warszawa, Wrocław, Kraków, Katowice, Gdańsk), zbudowanie świadomości produktu wśród potencjalnych konsumentów z innych miast oraz umocnienie pozycji wśród obecnych klientów. Na potrzeby kampanii przygotowano 15- i 30-sekundowe spoty, które do 6 grudnia będą emitowane w TVN-ie, TVP, Polsacie, TVN 24. Działania wsparto reklamami radiowymi oraz promocjami na terenie marketów. Polski spot jest adaptacją kampanii niemieckiej. W filmie wykorzystano fragment utworu brytyjskiej grupy Goldfrapp. Adaptacją materiałów zajęła się agencja Young & Rubicam. Film został wyprodukowany przez ID Spot. Kampanię w telewizji zaplanował Universal McCann, a pozostałe media planowane są przez dział mediów Media Saturn Holding Polska oraz lokalnie przez poszczególne markety.(MŁ, 16.11.2007)










