Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 16, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Stanisław Tomczak strategiem w GPD Advertising

Do działu strategii agencji GPD Advertising dołączył Stanisław Tomczak. Został strategic plannerem.

To nowo utworzone stanowisko w agencji. Tomczak wcześniej pracował w agencjach reklamowych Tequila\ Polska (strategic planner) i Peppermint (research & strategy manager) oraz w agencji badawczej Pentor Research International (badacz rynkowy). W agencjach reklamowych był liderem projektów, analizował badania, tworzył strategie marketingowe i kampanie reklamowe oraz prowadził konsulting marketingowy dla klientów. Był twórcą strategii m.in. nagrodzonych w konkursie Golden Arrow 2006 akcji: ”Simloki Game Over” dla Heyah oraz ”Pierwsze Ogólnopolskie Badania Całowania” dla Nivea Polska.

(MŁ, 16.11.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.