"Forbes" najlepszy w segmencie pism biznesowych w sierpniu
16.11.2007, 08:19
Wśród miesięczników biznesowych wszystkie tytuły miały wyższą sprzedaż ogółem w sierpniu tego roku w porównaniu z analogicznym miesiącem w ub.r. Natomiast w segmencie pism lifestylowych dla mężczyzn gorszy wynik miał jedynie "CKM" – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
W grupie pism biznesowych w sierpniu br. najwyższą sprzedaż ogółem zanotowała polska edycja miesięcznika ”Forbes” (Axel Springer Polska) – 43 340 egz. (wzrost o 2,46 proc. w porównaniu z sierpniem ub.r.). Za nim uplasował się ”Manager Magazin” (Manager Media), który sprzedał 28 230 egz. (wzrost o 16,75 proc.). Wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn liderem pozostaje ”CKM” (Marquard Media Polska) – 93 688 egz. (spadek o 24,68 proc.). ”Playboy” (ten sam wydawca) miał sprzedaż ogółem na poziomie 74 777 egz. (wzrost o 22,36 proc.). Natomiast podwójny, lipcowo-sierpniowy numer polskiej edycji miesięcznika ”Men’s Health” (Motor-Presse Polska) sprzedał się w nakładzie 78 486 egz. (w ub.r. nie było numeru podwójnego). Sprzedaż ogółem shoppingowo-lifestylowego miesięcznika dla mężczyzn ”Logo” (Agora SA) w sierpniu br. wyniosła 63 579 egz. (wzrost o 1,51 proc.).(AW, 16.11.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










