Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 15, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grey będzie pracować dla Grupy Fortis

Grey Group będzie odpowiedzialna za globalną strategię marketingową Grupy Fortis. Zajmie się kreowaniem wizerunku tej marki i świadczonych przez firmę usług bankowości detalicznej, ubezpieczeń oraz linii biznesowej merchant & private banking.

Fortis po raz pierwszy skonsolidował działania reklamowe w jednej globalnej sieci. Grupa Grey będzie pracować na wszystkich rynkach, na których działa Fortis (Europa, Bliski Wschód, Afryka). Decyzja zapadła po wieloetapowej weryfikacji ofert. W przesłanym przez Grey komunikacie Adrian Martorana, dyrektor ds. global branding & communications Fortis, wyjaśnia ten wybór: ”Biorąc pod uwagę nasze ambicje, konsolidacja obsługi reklamowej i powołanie do tej roli jednej agencji sieciowej były konieczne, ponieważ pozwoli to poprawić spójność i efektywność prowadzonych przez nas kampanii”. W Polsce trwają właśnie rozmowy pomiędzy oddziałem Fortisu i Grey Worldwide Warszawa na temat zakresu współpracy i terminu jej rozpoczęcia. Wiadomo, że będzie dotyczyła zarówno marki Fortis, jak i Dominet Bank (też należy do tej Grupy Fortis). Grupa Fortis współpracowała do tej pory na polskim rynku z agencją reklamową Focus Advertising. Jak informuje Katarzyna Żądło z biura prasowego Fortisu, mimo decyzji o współpracy z Greyem współpraca z Focus Advertising będzie kontynuowana.

(MŁ, 15.11.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.