Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 15, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Testardo Red Cell zwyciężyła w przetargu Royal Unibrew Polska

Royal Unibrew Polska, firma piwowarska należąca do duńskiej grupy Royal Unibrew, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną swoich marek.

Z naszych informacji wynika, że wygrała go agencja Testardo Red Cell, z którą prowadzone są teraz finalne rozmowy na temat kontraktu. Na krótkiej liście Testardo Red Cell rywalizowała z McCann Erickson Polska. Przetarg dotyczył strategii i kreacji dla marek: Brok, Strzelec, Kanclerz, Rybnickie, a także marki Łomża, którą Royal Unibrew kupił na początku br. Domem mediowym tej firmy jest Brand Connection.

(MŁ, 15.11.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.