Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 14, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania Mitsubishi Outlander SUV od agencji Schulz

Trwa kampania Mitsubishi Outlander SUV (MMC Car Poland): "Nowy Outlander. Nowy wzór bezpieczeństwa".

Celem działań jest wzmocnienie wizerunku marki Mitsubishi i promocja nowego modelu z napędem na cztery koła. Reklamy zamówiono na nośnikach reklamy zewnętrznej w całym kraju. Uzupełnieniem są kampanie prowadzone w mediach tradycyjnych. Przygotowanie kreacji powierzono agencji reklamowej Schulz. Outlander to kolejna marka Mitsubishi obsługiwana przez tę agencję. We wrześniu Schulz przygotował kampanię dla modelu L200.

(DOK, 14.11.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.