Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 13, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

ZenithOptimedia zdobył skonsolidowany budżet Netii i Play

Dom mediowy ZenithOptimedia wygrał przetarg na obsługę mediową Netii i sieci komórkowej Play (P4), które są powiązane kapitałowo. Pokonał domy mediowe Guideline i PHD Poland.

”Wspólny dom mediowy to element realizacji strategii poszukiwania nowych form komunikacji marketingowej powiązanych kapitałowo spółek. Współpraca z ZenithOptimedia rozpocznie się na początku przyszłego roku (…). Współpraca z obecnymi domami mediowymi oceniana jest przez Netię i Play wysoko, a zmiana wynika z konsolidacji budżetów obu marek” – napisano w komunikacie Play. Do końca br. budżet Play będzie obsługiwany przez dom mediowy Guideline, który przygotował wprowadzenie marki na rynek i program testowy ”Nadchodzi 4”. Według Expert Monitora do końca września br. (sieć działa od marca) Play wydał na reklamę w telewizji, radiu i prasie 96,5 mln zł.

(TW, 13.11.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.