Dział: PRASA

Dodano: Listopad 09, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W drugim tygodniu ukazywania się "Polska" niewiele poprawiła sprzedaż

370 841 egz. to średnia sprzedaż wszystkich dzienników objętych tytułem "Polska" w drugim tygodniu ukazywania się na rynku – wynika z szacunkowych danych Grupy Wydawniczej Polskapresse.

Średnia sprzedaż ”Polski” z dwóch tygodni ukazywania się wyniosła 369 401 egz., czyli była wyższa o 67 500 egz. od średniej sprzedaży siedmiu dzienników regionalnych, które weszły w skład projektu. Sprzedaż ”Polski” w tygodniu 22-27 października niewiele różniła się od tej z pierwszego tygodnia jej ukazywania się (15-20 października) - była wyższa o 0,8 proc. Zdecydowanie poprawiła się w czwartek (25 października – 329 833 egz., a tydzień wcześniej - 239 033 egz.), ale to efekt dołączenia bezpłatnie do gazety pierwszej płyty z serialem ”Byli sobie podróżnicy”. W pierwszym tygodniu darmowa płyta była dołączona do wydania sobotniego – CD z muzyką grupy Zakopower. Zobacz też: - Polskapresse podaje szacunkowe dane o sprzedaży "Polski" - Dziennik "Polska" w Internecie pod adresem polskatimes.pl - Tomasz Zubilewicz felietonistą dziennika ”Polska” - Pierwszy dodatek wspierający sprzedaż dziennika "Polska" - Opinie rynku o dzienniku "Polska" - Zobacz wyniki naszej ankiety: Ile sprzeda "Polska"?

(SK, 09.11.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.