Reklamowy rekord Guinnessa
08.11.2007, 13:14
Dziś wieczorem swą telewizyjną premierę będzie miał najdroższy spot reklamowy w 85-letniej historii działań marketingowych marki piwa Guinness.
Budżet projektu „Tipping Point” to ponad 14 mln euro. Spot został zrealizowany przez agencję Abbott Mead Vickers BBDO, a jego reżyserem jest Nicolai Fugslig, który nakręcił m.in. „Balls” reklamę telewizorów Bravia dla Sony. Film, przedstawiający wprawienie w ruch nietypowej układanki domino, do budowy której wykorzystano m.in. setki książek, walizek i wraków samochodów, nakręcono w górskiej wiosce w Argentynie. Kampania telewizyjna jest wspierana internetowym projektem „La Fiesta de Toppling”, którego główną postacią jest Juan Ramon, fikcyjny sołtys wioski, który zachęca do rozwiązania 11 interaktywnych zagadek. Ta część kampanii została zrealizowana przez agencję iChameleon@AMV. (Zobacz spot reklamowy)(LL, 08.11.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










