Polskapresse podaje szacunkowe dane o sprzedaży "Polski"
07.11.2007, 14:21
367 961 egz. to średnia sprzedaż wszystkich dzienników objętych tytułem "Polska" osiągnięta w pierwszym tygodniu po wejściu projektu na rynek. Są to dane szacunkowe podane przez Grupę Wydawniczą Polskapresse.
Według danych szacunkowych 17 gazet Polskapresse z ”Polską” w tytule plus „Polska Kurier Lubelski” (należy do Zbigniewa Jakubasa) w pierwszym tygodniu od startu (15 października) sprzedało się następująco: poniedziałek – 295 900 egz., wtorek – 269 292 egz., środa – 241 265 egz., czwartek – 239 033 egz., piątek – 764 570 egz., sobota – 397 707 egz. To dało średnią sprzedaż dzienną 367 961 egz. Dla porównania według ostatnich danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy za wrzesień br. ogólnopolski ”Fakt” osiągnął średnią sprzedaż ogółem 497 026 egz., a ”Gazeta Wyborcza” – 438 883 egz. Średnia sprzedaż ogółem sześciu regionalnych dzienników Polskapresse włączonych do projektu "Polska" ("Dziennika Bałtyckiego", "Dziennika Łódzkiego", "Dziennika Zachodniego", "Gazety Krakowskiej", "Gazety Wrocławskiej Słowa Polskiego" i "Głosu Wielkopolskiego")w pierwszym półroczu br. wyniosła 313 942 egz. - dane ZKDP. ”Wstępne wyniki sprzedażowe za pierwszy tydzień są dla nas miłym zaskoczeniem. Spełniają nasze oczekiwania, zwłaszcza jeżeli weźmiemy pod uwagę okoliczności, czyli tydzień intensywnej kampanii wyborczej i szumu medialnego, gdzie ciężko było przebić się z informacją o nowym tytule” – komentuje w komunikacie prasowym Tomasz Wróblewski, wiceprezes Polskapresse. Zobacz też: - Dziennik "Polska" w Internecie pod adresem polskatimes.pl - Tomasz Zubilewicz felietonistą dziennika ”Polska” - Pierwszy dodatek wspierający sprzedaż dziennika "Polska" - Opinie rynku o dzienniku "Polska"(GK, 07.11.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










