Sferia nawiązuje w kampanii do filmu ”Ojciec chrzestny”
07.11.2007, 08:44
Operator telekomunikacyjny Sferia SA prowadzi kampanię reklamową nowego cennika usług głosowych. Grupą docelową kampanii pt. ”Rodzina nie płaci” są rodziny, dlatego kreacja nawiązuje do filmu ”Ojciec chrzestny” Francisa Forda Coppoli.
Nowa oferta umożliwia rozmowy i wysyłanie SMS-ów w ramach jednego pakietu abonenckiego za darmo. Abonent może kupić nawet do 10 urządzeń. Do wyboru są dwa warianty urządzeń: telefon stacjonarny oraz telefon nomadyczny, czyli telefon stacjonarny, z którym można się przemieszczać. Kampania obejmuje telewizję, prasę, radio, Internet, kina, nośniki reklamy zewnętrznej (tablice 6 x 3 i 4 x 3 m, airboardy, nośniki mobilne, siatki wielkoformatowe) oraz tablice w centrach handlowych. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowo-wydawnicza Opus B. Media kupił dom mediowy Vizeum.(TW, 07.11.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










